Toimitusehdot

Voimassa 2.5.2016 alkaen

 

YLEISTÄ VERKKOKAUPASTA

Kinuskikissan verkkokauppa (toivepuoti.kinuskikissa.fi) on verkkokauppa, jossa tuotteet myydään yhteistyössä Confetti Oy:n (y-tunnus 2309658-6) kanssa.
 Confetti vastaa Toivepuodin tuotteiden logistiikasta, maksuliikenteestä ja asiakaspalvelusta. Confetin yhteystiedot ovat Moukarinkuja 4 c 1, 04300 Tuusula, puh. 045 120 6627. Tuotteet myydään täysi-ikäisille yksityishenkilöille, jotka ostavat tuotteita Suomeen.

 

1. HINNAT

Kaikki Kinuskikissan Toivepuodissa myytävät tuotteet sisältävät arvonlisäveron 24 % , 14 % tai 10 %. Pidätämme oikeuden hintojen ja postikulujen muutoksiin.

 

2. TILAAMINEN

Tuotteet tilataan verkkokaupan ostoskorin kautta. Tuotteita toimitetaan vain Suomeen. 
Asiakas sitoutuu jokaisen tilauksen yhteydessä voimassa oleviin toimitusehtoihin. Jos tilauksessa ilmenee ongelmia, asiasta ilmoitetaan asiakkaalle ensi tilassa, aina sähköpostitse.

Tilauksen minimisumma on 10,00 e.

 

3. TILAUSVAHVISTUS

Toivepuoti lähettää tilauksesta sähköpostitse tilausvahvistuksen. Tilausvahvistus sisältää seuraavat tärkeät tiedot:

- tilausnumeron

- tilauksen sisällön

- tuotenumerot

- tuotteiden hinnat ja kokonaishinnan

 

Asiakkaalle lähetetään myös lähete tuotteiden toimituksen yhteydessä. Säästä sähköpostilla saamasi tilausvahvistus, jotta voit tarkistaa tilauksen sisällön. Ota tilausvahvistus esille, mikäli otat yhteyttä asiakaspalveluun.

 

4. MAKSUTAPA JA TOIMITUSKULUT

Tuotteet ja niiden posti- ja toimituskulut maksetaan tilauksen yhteydessä.

Käytössäsi olevat vaihtoehdot ovat korttimaksut (Visa, Mastercard) tai verkkopankkimaksut (OP, Nordea, Danske Bank, S-pankki, Säästöpankki, POP, Aktia, Handelsbanken, Ålandsbanken), OP lasku, OP tililuotto, Collector, Walley, Pivo, Siirto, MobilePay.

Maksunvälityspalvelun toteuttajana ja maksupalveluntarjoajana toimii Paytrail Oyj (2122839-7) yhteistyössä suomalaisten pankkien ja luottolaitosten kanssa. Paytrail Oyj näkyy maksun saajana tiliotteella tai korttilaskulla ja välittää maksun kauppiaalle. Paytrail Oyj:llä on maksulaitoksen toimilupa. Reklamaatiotapauksissa pyydämme ottamaan ensisijaisesti yhteyttä tuotteen toimittajaan.

Paytrail Oyj, y-tunnus: 2122839-7
Innova 2
Lutakonaukio 7
40100 Jyväskylä
paytrail.com/kuluttaja/tietoa-maksamisesta

Posti- ja toimituskulut veloitetaan kulloinkin voimassa olevan hinnaston mukaan. Hinnat näet ennen tilauksen hyväksymistä. Noutamatta jääneestä ja meille palautuneesta paketista joudumme veloittamaan tilauksen posti- ja palautuskulut, yhteensä 5,90 €.

 

5. TOIMITUSAIKA

Tilaukset noudetaan meiltä noin klo 15.00, joten klo 13.00 mennessä kirjautuneet kuluttajatilaukset saamme pääsääntöisesti (poikkeuksia voi olla ruuhka-aikoina) matkaan samana päivänä. Klo 13 jälkeen kirjautuneet tilaukset lähtevät seuraavana arkipäivänä meiltä.

Kun tilaat kirjautumalla verkkokauppaamme sisään, voit seurata paketteja lähetyskoodilla omien tietojesi tilausten statussivuilta. Poikkeavista toimitusajoista ilmoitamme pääsääntöisesti Facebook ja Instagram tileillämme.

6. PALAUTUSEHDOT JA -OHJEET

Asiakkaalla on Suomen kuluttajansuojalain mukainen oikeus peruuttaa kauppa neljäntoista (14) päivän kuluessa toimituksesta.
 Jos haluat palauttaa tuotteen, pyydämme olemaan yhteydessä Kinuskikissan verkkokaupan asiakaspalveluun (klo 9-14 arkipäivisin) ja tarkistamaan palautusoikeutesi.

Palautusoikeus koskee vain alkuperäispakkauksessa olevia käyttämättömiä ja myyntikelpoisia tuotteita. Tuote/tuotteet tulee pakata erittäin hyvin, jotta ne eivät rikkoudu palautuksessa. Muutoin vastuu voi siirtyä asiakkaalle. Ale-tuotteilla ei ole  palautusoikeutta.

Palautusoikeus ei koske myöskään elintarvikkeiksi luokiteltuja tuotteita; väriaineet, syötävät kakunkoristeet, kuorrutteet jne. elintarvikkeet-kategorian alla olevia tuotteita mikäli pakkaus tai sinetti on avattu, tuote on myyntikelvoton. Personoituja tuotteita (esim. olkanauhat, kakkukuvat omasta kuvasta) eikä yritysmyynnnin tuotteita palautusoikeus ei koske.

Mikäli tuotteet palautuvat meille asiakkaan ilmoittaman väärän osoitteen vuoksi, tai lähetys on jäänyt noutamatta, veloitamme asiakkaalta postikulut (riippuen toimitustavasta, vähintään 5,90€) sekä käsittelykulun 10€. 

Mikäli palautuksen jälkeen tilauksen loppusumma alittaa postimaksuttoman toimituksen summan, vähennämme palautettavasta summasta toimituskulut.

Asiakaspalautus:

Saatuasi asiakaspalvelustamme vahvistuksen palautukselle, liitä palautukseen seuraavat tiedot:

- asiakasnumerosi, nimesi, koko osoitteesi sekä puhelinnumerosi

- kopio tilausvahvistuksesta, laskusta tai kuitista

 

Palauta lähetyksesi käyttäen asiakaspalvelusta saamaasi osoitekorttia paketissasi.

Hyväksytyn palautuksen rahat palautetaan suoraan tilillesi palautuksen vastaanoton ja käsittelyn jälkeen noin 2 viikon kuluessa.

 

7. VAHINGOITTUNUT POSTILÄHETYS / VIALLINEN TUOTE

Väärä tai viallinen tuote:

Ota välittömästi yhteyttä Toivepuodin asiakaspalveluun, jos saat viallisen tai väärän tuotteen. Ilmoitus virheellisestä toimituksesta tai viallisesta tuotteesta on tehtävä 14 päivän sisällä tuotteen vastaanottamisesta. Mikäli tuote on virheellinen, Kinuskikissan Toivepuodilla on aina ensisijaisesti oikeus korvata tuote virheettömällä tuotteella.

 

Vioittunut postilähetys:

Jos kyse on postilähetyksen vioittumisesta, tulee asioida Posnordin kanssa. Mikäli tuote noudetaan Postnordin palvelupisteestä, lähetyksen vahingoittumisesta tulee tehdä muistutus heti paikan päällä lähetystä vastaanotettaessa. Asiakas ja Postnordin edustaja toteavat silloin yhdessä vahingon. Postnordin edustaja täyttää vahinkoilmoituslomakkeen, jonka asiakas allekirjoittaa. Jos vahinkoa ei ole voinut havaita lähetyksen luovutusvaiheessa, pitää muistutus tehdä heti tai 14 vuorokauden kuluessa Postnordille siitä, kun vastaanottaja on havainnut vahingon tai hänen olisi pitänyt se havaita.

 

Kaikki tuotteet pakataan asianmukaisesti vahingoittumisriskin minimoimiseksi.

 

8. POSTILÄHETYKSEN VIIVÄSTYMINEN TAI KATOAMINEN

Mikäli lähetys ei saavu perille tai saapuu myöhässä, pyydämme ottamaan yhteyttä Postnordin edustajaan. He opastavat tiedustelun tekemiseen lähetyksen osalta.

 

Koska emme voi vastata Postnordin jakelun virheettömyydestä, emme lupaa mitään tiettyä toimituspäivää tilauksille. Tilaathan tuotteet ajoissa!

 

9. MUUTA

Kinuskikissan Toivepuoti  ei vastaa sivuillaan mahdollisesti olevista kirjoitus-, lasku- tai järjestelmävirheistä. Mikäli tällaisesta virheestä koituu ongelmia, Kinuskikissan Toivepuoti ei ole velvollinen toimittamaan tuotteitaan virheellisten tietojen perusteella. Asiakas päättää hyväksyykö tilauksen korjatuin ehdoin ja tiedoin. Asiakkaalle ilmoitetaan mahdollisista muutoksista.

 

Kinuskikissan Toivepuoti ei vastaa ylivoimaisen esteen aiheuttamista viivästymisistä eikä asiakkaalle mahdollisesti aiheutuvista välillisistä vahingoista. Kinuskikissan Toivepuodin sivuilla esiintyvien Kinuskikissan luomien tekstien ja muun materiaalin kopiointi ja edelleen julkaiseminen on kielletty ilman Kinuskikissan lupaa.